Microsoft ne haal hi mein –apne naye operating system ka elaan kya hai, jis ne mohabbat karne walon mein zabardast halchal macha di. achi! agar aap un mein se hain aur aap usay pehlay hi install kar chuke hain to aap usay abhi down load karna chahain ge. windows 11 activator? agar aisa hai to phir mujhe aap ki peeth mil gayi hai kyunkay yahi mazmoon hai .

chunkay mein Micorsoft windows ka kattar aashiq hon, mujhe is mein koi shak nahi ke yeh naya version pehlay hi mere laip taap aur pi si par install hai. mujhe yeh naya kam se kam design, naye شبیہیں aur mumkina tor par naye thimz aur android ایپس istemaal karne ka idea bhi pasand hai .

taham, masla yeh hai ke puranay version ki terhan is version ko chaalo karna thora mushkil hai, lekin pareshan nah hon, mujhe is ka hal bhi mil gaya. poora amal jan-nay ke liye, is mazmoon ko aakhir tak parhte rehna nah bhulen jahan mein un dinon sab se ziyada pouchye gaye sawalaat ke jawabaat dainay ja raha hon

کیا میں ونڈوز 11 کو مفت میں چالو کر سکتا ہوں؟

جیسا کہ ہم جانتے ہیں ، مائیکرو سافٹ نے اپنا نیا آپریٹنگ سسٹم جاری کیا ہے جسے کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ونڈوز 11۔ یہ ونڈوز 10 کا اپ گریڈ اور ترمیم شدہ ورژن ہے۔ لانچ ایونٹ میں ، مائیکروسافٹ لوگوں کو بتا رہا ہے کہ جن کے پاس ونڈوز 10 لائسنس ہے اور وہ اسے استعمال کر رہے ہیں انہیں یہ نیا ورژن باقاعدہ اپ ڈیٹس کے ساتھ ملے گا۔

یہ ایک زبردست اعلان تھا جس نے سب کو خوش کیا کیونکہ موجودہ صارفین کو اس OS پر مزید پیسے خرچ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ بھی شامل ہیں: لوگ KMSPico کو ایکٹیویشن کے لیے استعمال کرتے ہیں کیونکہ یہ غالبا ایک قانونی طریقہ ہے اور مائیکروسافٹ سے ہی OTA اپ ڈیٹ پیش کرتا ہے۔

لیکن یہاں تھوڑا سا موڑ ہے ، کیونکہ یہ ورژن صرف مندرجہ ذیل چشمی کے ساتھ کمپیوٹر پر کام کرے گا۔ ٹی پی ایم 2.0۔ فعال اور صرف ساتویں نسل یا اس سے زیادہ پروسیسر۔. ایک بار جب آپ کو یہ ضروریات مل جاتی ہیں ، آپ یہ اپ ڈیٹ حاصل کرنے کے لیے تیار ہوجاتے ہیں ، ورنہ آپ بدقسمتی سے صرف باقاعدہ اپ ڈیٹس وصول کریں گے۔

کیا کوئی ونڈوز 11 ایکٹیویٹر ہیں؟

جیسا کہ میں نے اوپر ذکر کیا ہے ، پچھلا لائسنس یافتہ ونڈوز 11 کو او ٹی اے اپ ڈیٹ کے ذریعے چالو کرے گا۔ لیکن اگر آپ یہاں نئے صارف ہیں اور پہلے سے اس کے مالک نہیں ہیں تو آپ کو پہلے لائسنس خریدنا ہوگا۔ ایک بار پھر ، ہمارے پاس اب بھی KMSPico ہمارے ونڈوز 11 ایکٹیویٹر کے طور پر موجود ہے جو ایک توجہ کی طرح کام کرتا ہے۔

اس کے علاوہ ، بغیر کسی ٹول کے لائسنس حاصل کرنے کا ایک اور طریقہ ہے کیونکہ کچھ ڈویلپرز ایک کمانڈ پرامپٹ فائل بنانے میں کامیاب ہوگئے ہیں جو پابندی کو ہٹاتا ہے اور ایک پیسہ ادا کیے بغیر مکمل ورژن فراہم کرتا ہے۔ میں نے اسے پہلے ہی اپنے کمپیوٹر پر آزمایا ہے اور یہ ایک دلکش کی طرح کام کرتا ہے کیونکہ میرے لیے لائسنس حاصل کرنے میں صرف چند سیکنڈ لگے۔

یہ استعمال کرنا مکمل طور پر محفوظ ہے کیونکہ میرے ذریعہ فائل کی جانچ کی گئی ہے اور اب تک بغیر کسی پریشانی کے میرا ونڈوز 11 استعمال کر رہا ہے۔ اسے ونڈوز ڈیفنڈر ٹریک نہیں کر سکتا ، جس کا مطلب ہے کہ یہ میلویئر فری ہے۔ لہذا آپ کو کسی چیز سے خوفزدہ ہونے کی ضرورت نہیں ہے اور صرف یہاں دیئے گئے اقدامات پر عمل کریں۔

ونڈوز 11 ایکٹیویٹر مفت ڈاؤن لوڈ کریں۔

چونکہ آپ ابھی تک یہ مضمون پڑھ رہے ہیں ، آپ کے پاس ابھی تک ونڈوز 10 کا لائسنس نہیں ہے۔ اچھی! پریشان نہ ہوں کیونکہ اب ہم اسے ڈاؤن لوڈ کرنے کا طریقہ سیکھیں گے۔ ونڈوز 11 ایکٹیویٹر مفت

نوٹ: یہ گائیڈ نئے صارفین کے لیے ہے ، بالکل اسی طرح جیسے آپ پرانے صارف تھے ، شاید آپ جانتے ہوں کہ کیا کرنا ہے۔

ٹھیک ہے ، کسی بھی وقت کو ضائع کیے بغیر ، آئیے ذیل میں دیئے گئے اقدامات کو چیک کریں:

سب سے پہلے ، آپ کو کلک کرنے کی ضرورت ہے۔ ڈاونلوڈ کرو ابھی بٹن جو اوپر دکھائی دیتا ہے۔

اس کے بعد ، آپ کو ونڈوز 11 ایکٹیویٹر کی معلومات دکھانے والی دوسری سکرین پر لے جایا جائے گا۔ ونڈوز 11 ایکٹیویٹر ڈاؤن لوڈ کریں۔ وہاں سے بٹن.

فی الحال لنک آپ کو ہدایت دے گا: mega.nz اور وہاں آپ کو کلک کرنا ہوگا۔ ڈاؤن لوڈ کریں برآمد کرنے کے لیے اگلا بٹن۔

نوٹ: آپ استعمال کر سکتے ہیں۔ برآمد کریں: اس فائل کو اپنی فائل میں محفوظ کرنے کا آپشن۔ میگا اکاؤنٹ کو مستقل طور پر رکھنا۔

ایک بار جب آپ کلک کریں۔ ڈاؤن لوڈ کریں بٹن فائل کرے گا۔ ڈاون لوڈ کرنا شروع کریں آپ کے اندر سکینر۔ انتظار کریں جب تک یہ خود بخود مکمل نہ ہو جائے۔

ڈاؤن لوڈ مکمل ہونے پر اسے شامل کیا جائے گا۔ ڈاؤن لوڈ سیکشن۔ اپنے ویب براؤزر میں.

پہلا مرحلہ مکمل ہو چکا ہے کیونکہ فائل کامیابی سے ڈاؤن لوڈ ہو چکی ہے ، اب وقت آگیا ہے کہ نیچے دی گئی گائیڈ پر عمل کرتے ہوئے ایکٹیویشن سیکشن پر جائیں۔

KMSPico کا استعمال کرتے ہوئے ونڈوز 11 کو چالو کریں۔

ونڈوز 11 ایکٹیویٹر ڈاؤن لوڈ کرنے کے بعد اب ہمیں یہ ٹول اپنے کمپیوٹر/لیپ ٹاپ پر انسٹال کرنے کی ضرورت ہے۔ لیکن پہلے ، آپ کو ضرورت ہے۔ ونڈوز ڈیفنڈر کو آف کریں۔ کیونکہ یہ فائل نکالنے کے فورا بعد اسے ہٹا دے گا۔

ونڈوز ڈیفنڈر کو غیر فعال کرنے کے لیے ، صرف ان مراحل پر عمل کریں: شروع مینو اور کلک کریں ترتیبات > وہاں سے انتخاب کریں۔ اپ ڈیٹس اور سیکیورٹی۔ انتخاب > منتخب کریں ونڈوز ڈیفنڈر۔ بائیں پینل سے > کھولیں پر کلک کریں۔ ونڈوز ڈیفنڈر سیکورٹی سینٹر > منتخب کریں وائرس اور تھریٹ پروٹیکشن سیٹنگز>۔ کے تحت۔ حقیقی وقت تحفظ ترمیم کرنے والے پر کلک کریں محافظ کو غیر فعال کریں۔

ونڈوز ڈیفنڈر اب غیر فعال ہے ، لہذا ہم اب اپنا اینبلر انسٹال کر سکتے ہیں ، لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ ان میں سے کوئی بھی استعمال کر رہے ہیں تو آپ کو تمام تھرڈ پارٹی اینٹی وائرس سافٹ ویئر کو بھی غیر فعال کرنا چاہیے۔

ٹھیک ہے ، اب آئیے ونڈوز 11 ایکٹیویٹر انسٹال کرنے کے لیے ان اقدامات پر ایک نظر ڈالتے ہیں۔

ونڈوز ایکسپلورر پر جائیں اور پھر۔ ڈاؤن لوڈ یا جو فولڈر آپ نے ڈاؤن لوڈ کیا ہے۔ KMSPico

2 اس فولڈر میں a کمپریسڈ فائل۔ اب دائیں کلک کریں اور منہا کریں۔ اس فائل کا استعمال کرتے ہوئے ون رار۔ یا کوئی اور ٹول۔

3 ایک نیا فولڈر نکالنے کے بعد بنایا جائے گا ، صرف اس فولڈر کو کھولیں اور پھر دائیں کلک کریں۔ KMSPico.exe اور پھر بطور ایڈمنسٹریٹر منتخب کریں۔

4 ایک منٹ میں آپ اسکرین پر انسٹالیشن ونڈو دیکھیں گے ، اب آن اسکرین ہدایات پر عمل کریں۔ KMSPico انسٹال کریں۔ آپ کے کمپیوٹر پر.

5 ٹول کے انسٹال ہونے کے بعد ، آپ کو اس پر کلک کرنے کی ضرورت ہے۔ شروع مینو اور پھر منتخب کریں KMSPico سے تازہ ترین اپ لوڈز۔ استعمال کریں یا صرف کال کریں۔ باکس اگر آپ اسے نہیں دیکھ سکتے ہیں۔

کب KMSPico جب یہ شروع ہوتا ہے ، آپ دیکھیں گے کہ ونڈوز آئیکن وہاں ظاہر ہوتا ہے ، اب یہ صرف ہے۔ سرخ ونڈوز کو چالو کرنے کے لیے بٹن۔

ونڈوز 10 ایکٹیویٹر ڈاؤن لوڈ فری۔

اس عمل میں چند منٹ لگیں گے ، جس کے بعد آپ کو ایک نوٹیفیکیشن سنائی دے گا۔ پروگرام مکمل ہو چکا ہے۔

بس ، آپ کی ونڈوز اب کامیابی کے ساتھ چالو ہو گئی ہے اور آپ دیکھیں گے کہ واٹر مارک بھی غائب ہو گیا ہے۔ پھر بھی ، اگر آپ تصدیق کرنا چاہتے ہیں تو ، اپنے کمپیوٹر کو دوبارہ شروع کریں اور اس کے بعد اسٹارٹ مینو کھولیں اور ترتیبات پر جائیں۔

ونڈوز 11-ایکٹیویٹڈ۔

وہاں سے سیکیورٹی اور اپ ڈیٹس پر کلک کریں اور پھر بائیں ٹیب سے ایکٹیویشن کو منتخب کریں۔ اب یہاں آپ اپنی ایکٹیویشن کی حیثیت دیکھیں گے کہ ونڈوز 11 کو ایکٹیویٹ کیا گیا ہے۔

ونڈوز 11 کو مفت میں چالو کرنے کا متبادل طریقہ۔

ونڈوز 11 کو چالو کرنے کا عمل بہت آسان اور آسان ہے کیونکہ اس کی تنصیب کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ ان لوگوں کے لیے بھی بہترین آپشن ہے جو اس پر غور کر رہے ہیں۔ KMSPicoمائیکروسافٹ ٹول کٹ۔ یا دوسرے ڈاؤن لوڈ کے قابل ٹولز دراصل میلویئر ہیں۔

اگر آپ ان میں سے ہیں ، تو آپ شاید پرانے طریقے کے بجائے یہ طریقہ پسند کریں گے۔ نوٹ کریں کہ اس عمل میں انٹرنیٹ کنکشن کے ساتھ ساتھ OTA اپ ڈیٹس کو فعال کرنے کی بھی ضرورت ہے۔

اگر آپ نے پہلے ہی نہیں کیا ہے تو ، ترتیبات پر جائیں اور اپ ڈیٹس کو فعال کریں اور یہ وائی فائی سے بھی جڑتا ہے۔ آپ اسی عمل کو بھی فالو کر سکتے ہیں جو ہم KMSPico کو اس فائل کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے استعمال کرتے تھے۔

ٹھیک ہے ، ضروریات کو پورا کرنے کے بعد ، صرف ان مراحل پر عمل کریں:

1 پہلے کھولیں۔ فائل منیجر۔ اور پھر اس فولڈر پر جائیں جہاں آپ نے اسے محفوظ کیا ہے۔ ونڈوز 11 ایکٹیویٹر مندرجہ بالا گائیڈ پر عمل کریں (بطور ڈیفالٹ۔ ڈاؤن لوڈ فائل)۔

2 وہاں پہنچنے کے بعد۔ مائیکروسافٹ ایکٹیویشن اسکرپٹ 1.3 اور پھر اس پر دائیں کلک کریں.

3 اس کے بعد ، صرف کلک کریں۔ منہا کریں۔ بٹن وہاں ایک نیا فولڈر بنائے گا۔

4 اب کھلا۔ مائیکروسافٹ ایکٹیویشن 1.3 زپ فائل نکال کر حال ہی میں بنایا گیا فولڈر۔

5 یہاں آپ کو دو فولڈر نظر آئیں گے۔ آل ان ون ایڈیشن۔ فائل.

6 اس فولڈر سے آپ کو دائیں کلک کرنے کی ضرورت ہے۔ کمانڈ پرامپٹ فائل اور پھر منتخب کریں۔ انتظامیہ کے طورپر چلانا.

7 ایک سے زیادہ اختیارات والی ونڈو اسکرین پر ظاہر ہوگی۔ HWID ایکٹیویشن استعمال کرتے ہوئے چابی 2nd۔

8 پھر آپ سے تصدیق کے لیے کہا جائے گا ، اور پھر۔ چابی ایک کے ساتھ منظور کرنے.

9 اب اسکرپٹ ، سی ایم ڈی اس لیے تھوڑی دیر انتظار کریں جب تک کہ یہ مکمل نہ ہو جائے۔ کامیابی کا پیغام وہاں سکرین پر

ونڈوز 11 ایکٹیویٹر نے کامیابی سے آپ کی ونڈوز کو چالو کر دیا ہے ، اب آپ کو صرف کمانڈ پرامپٹ بند کرنے اور اپنے کمپیوٹر کو دوبارہ شروع کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے بعد ، آپ کو صرف ترتیبات میں جاکر اسٹیٹس چیک کرنا ہوگا اور ایکٹیویشن تلاش کرنا ہوگا جسے آپ نے دیکھا کہ ونڈوز فعال ہے۔

ونڈوز 11 ایکٹیویشن کلید۔

اب فرض کریں کہ آپ کھڑکیوں کو چالو کرنے کے لیے مذکورہ طریقہ استعمال کرنے کے بجائے چابی حاصل کرنے کے لیے بے چین ہیں۔ اگر ایسا ہے تو ، فکر مت کرو کیونکہ میں نے پہلے ہی کچھ کام کرنے والی چابیاں جمع کی ہیں جو یقینی طور پر کام کریں گی۔

یہاں فراہم کی جانے والی تمام چابیاں بالکل ٹھیک کام کرتی ہیں اور میں نے یہاں پوسٹ کرنے سے پہلے ہی کچھ چیک کر لیا ہے۔ کلید کو کاپی کرنے سے پہلے ، یہ یقینی بنائیں کہ آپ کون سا ونڈوز 11 استعمال کر رہے ہیں۔

اگر آپ نہیں جانتے کہ کیسے چیک کریں ، صرف فائل مینیجر کھولیں> خالی جگہ پر دائیں کلک کریں> پراپرٹیز پر کلک کریں اور یہ آپ کو دکھائے گا کہ آپ وہاں کون سا ورژن استعمال کر رہے ہیں۔

ٹھیک ہے ، یہاں 100 tested ٹیسٹ اور کام کرنے والی ونڈوز 11 ایکٹیویشن کیز کی فہرست ہے۔

ونڈوز 11 پروفیشنل کلید۔ A269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
ونڈوز 11 پرو کی۔ ZK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T۔
ونڈوز 11 پروفیشنل این کی۔ MH37W-N47XK-V7XM9-C7227-GCQG9۔
ونڈوز 11 انٹرپرائز کلید BPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43۔
ونڈوز 11 انٹرپرائز این کلید۔ RPH2V-TTNVB-4X9Q3-TJR4H-KHJW4
ونڈوز 11 ایجوکیشن کلید۔ BW6C2-QMPVW-D7KKK-3GKT6-VCFB2
ونڈوز 11 پرو 2020۔ Q269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
ونڈوز 11 انٹرپرائز کلید 82NFX-8DJQP-P6BBQ-THF9C-7CG2H۔
ونڈوز 11 انٹرپرائز جی۔ IYVX9-NTFWV-6MDM3-9PT4T-4M68B۔
ورک سٹیشنز کے لیے ونڈوز 11 پرو۔ MRG8B-VKK3Q-CXVCJ-9G2XF-6Q84J
ونڈوز 11 الٹیمیٹ۔ Q269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
ونڈوز 11 الٹیمیٹ 64 بٹ۔ 82NFX-8DJQP-P6BBQ-THF9C-7CG2H۔
ونڈوز 11 الٹی کلید۔ IYVX9-NTFWV-6MDM3-9PT4T-4M68B۔
ونڈوز 11 الٹیمیٹ پرو۔ MRG8B-VKK3Q-CXVCJ-9G2XF-6Q84J

کیا KMSPico ونڈوز 11 ایکٹیویٹر ہے؟

ہم پہلے ہی جانتے ہیں کہ KMSPico ونڈوز 10 ایکٹیویشن کے لیے ایک بہترین اور سب سے زیادہ تجویز کردہ ٹول ہے۔ اسی طرح ، KMSPico ایک ونڈوز 11 ایکٹیویٹر بھی ہے جہاں آپ ونڈوز 11 لائسنس بالکل مفت حاصل کرنے کے لیے اس ٹول کو استعمال کر سکتے ہیں ، جیسا کہ ہم دوسرے آپریٹنگ سسٹمز کے ساتھ کرتے ہیں۔

لیکن مسئلہ یہ ہے کہ آپ اس کے لیے پرانا ورژن استعمال نہیں کر سکتے کیونکہ ٹیم ڈاز نے اس میں کچھ تبدیلیاں کی ہیں اور اب نیا ورژن تمام Win11 بلڈز پر کام کرے گا۔ میں نے پہلے ہی گائیڈ فراہم کر دیا ہے کہ آپ یہ نیا ٹول کیسے ڈاؤن لوڈ کر سکتے ہیں اور مائیکروسافٹ سے باآسانی اپنا لائسنس حاصل کر سکتے ہیں۔

سب سے اچھی بات یہ ہے کہ آپ اسے اس کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ مائیکروسافٹ آفس یہ بھی اس ٹول کا پلس پوائنٹ ہے اور KMSPico ہمیشہ کی طرح مفت ہے۔ اس کے لیے ایک پیسہ ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے کیونکہ یہ ان لوگوں کے لیے ہے جن کے پاس ڈرائیونگ لائسنس حاصل کرنے کے لیے اتنے پیسے نہیں ہیں۔

حل۔

اب جب کہ آپ نے پورا مضمون پڑھا ہے ، مجھے پورا یقین ہے کہ آپ نے شاید ونڈوز 11 ایکٹیویٹر کامیابی سے یہاں سے حاصل کر لیا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ میں نے اوپر والے حصے میں اس ٹول کو ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے پہلے ہی ایک گائیڈ فراہم کر دیا ہے اور یہ بھی کہ آپ اپنی ونڈوز کو کیسے فعال کر سکتے ہیں اس کے لیے پوری گائیڈ فراہم کر چکے ہیں۔

اگر آپ اب بھی اسے مکمل طور پر نہیں سمجھتے ہیں تو ، اوپر جائیں اور مضمون کو دوبارہ پڑھیں۔ اگر آپ کسی بھی مرحلے میں کسی بھی پریشانی میں مبتلا ہوں تو آپ وہاں منسلک اسکرین شاٹس کو بھی دیکھ سکتے ہیں۔ یہ یقینی طور پر عمل کو سمجھنے میں آپ کی مدد کریں گے اور آپ کو بغیر کسی وقت لائسنس مل جائے گا۔

تاہم ، اگر آپ کو ابھی بھی اس گائیڈ کو استعمال کرنے میں کوئی پریشانی ہو تو ، نیچے کمنٹ سیکشن میں پوچھنا نہ بھولیں۔ میں آپ سے سن کر بہت خوش ہوں گا اور ان مسائل کو حل کرنے کی پوری کوشش کروں گا۔ نیز ، اگر آپ کو یہ مددگار لگتا ہے تو ، دوسروں کے ساتھ اس کا اشتراک کرنا نہ بھولیں کیونکہ شیئرنگ دیکھ بھال ہے۔

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.