تلاش مائیکروسافٹ آفس 365 پروڈکٹ کی۔؟ لیکن پھر بھی صحیح نہیں مل سکا؟ اگر آپ کا جواب ہاں میں ہے تو یہ آپ کے لیے بہترین حل ہے اور میں ایم ایس آفس کے لیے مفت لائسنس حاصل کرنے کے لیے کچھ قانونی لائسنس کیز آپ کے ساتھ شیئر کروں گا۔

جیسا کہ ہم جانتے ہیں کہ یہ پروڈکٹ 30 دن کی مفت آزمائش کے ساتھ آتا ہے ، آزمائشی مدت ختم ہونے کے بعد آپ کو اسے فعال کرنے کا اشارہ کیا جائے گا۔ اس طرح ، ایک 25 ہندسوں کا کوڈ ، جسے لائسنس بھی کہا جاتا ہے ، اسے چالو کرنے کی ضرورت ہے تاکہ ہم اسے استعمال کرتے رہیں۔

لیکن مسئلہ یہ ہے کہ لائسنس مفت نہیں ہے ، آپ کو اسے خریدنے کے لیے پیسے دینے پڑتے ہیں۔ مائیکروسافٹ اسٹور یا کوئی مقامی سٹور۔ یہی وجہ ہے کہ میں نے اپنے وزیٹرز کے لیے کچھ ورک پرمٹ درج کیے ہیں کیونکہ ہم جانتے ہیں کہ ہر کوئی اس رقم کو برداشت نہیں کر سکتا۔

اگرچہ یہ انتہائی سفارش کی جاتی ہے کہ آپ اس مضمون کو آخر تک پڑھیں ، آپ چابی کے بغیر چالو کرنے کا طریقہ بھی سیکھیں گے۔ میں آپ کے ساتھ بہترین انابیلر بھی شیئر کروں گا جو ونڈوز اور آفس دونوں کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

آفس 365 پروڈکٹ کی۔

اس سے پہلے کہ ہم چابیاں کے حصے پر جائیں ، ہمیں کچھ سمجھنے کی ضرورت ہے ، لہذا آپ کو سیریل کلید استعمال کرنی چاہئے؟ تو اس کا سادہ سا جواب ایک آفس لائسنس ہے اسے فعال کرنے کے لیے تاکہ ہم اس کی تمام خصوصیات کو استعمال کر سکیں۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ جب بھی آپ انسٹال کرتے ہیں آپ کو 30 دن کی مفت آزمائشی مدت ملے گی اور آپ آزمائشی مدت ختم ہونے کے بعد بار بار پروڈکٹ کو فعال کرنے کا نوٹیفکیشن دیکھیں گے۔ اس مقام پر ، آپ کو ذیل میں درج کیز کو استعمال کرنے کی ضرورت ہے ، اور پھر پروڈکٹ فعال ہو جائے گی۔

مائیکروسافٹ آفس 365 پروڈکٹ کلید 2021 مفت۔

  • MT7YN-TMV9C-7DDX9-64W77-B7R4D
  • 6KTFN-PQH9H T8MMB-YG8K4-367TX۔
  • DJKSE-DFJS93-DFJKD94JD-DJKD94JD
  • 2MNJP-QY9KX-MKBKM-9VFJ2-CJ9KK
  • XRNFT-HG2FV-G74BP-7PVDC-JB29K
  • DJKSE-DFJS93-DFJKD94JD-DJKD94JD
  • 6 PMNJ-Q33T3-VJQFJ-23D3H-6XVTX۔
  • 2MHJR-V4MR2-V4Z2Y-72MQ7-KC6XK

شاید آپ کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ آپ اسی ورژن کی مائیکروسافٹ آفس 365 پروڈکٹ کلید استعمال کر رہے ہیں۔ اگر ورژن 2016 ، 2013 یا اس سے پرانا ہے تو یہ آپ کو کچھ غلطیاں دکھائے گا۔ لہذا ، آفس کا ورژن چیک کریں جو آپ استعمال کر رہے ہیں اور پھر نیچے دیے گئے کسی بھی لائسنس کو کاپی کریں۔

نیز ، اگر آپ کے پاس کوئی اور ورژن ہے تو ، انسٹال شدہ ورژن کے مطابق نیچے دیئے گئے لنکس پر عمل کریں:

تو ، ذیل میں ایم ایس آفس 365 لائسنس کلید کی فہرست ہے جو مفت پریمیم ورژن حاصل کرتی ہے۔

1 مندرجہ بالا سیکشن سے کسی بھی کلید کو کاپی کرنے کے بعد ، اب آپ کو صرف آفس پروڈکٹ جیسے ورڈ ، ایکسل یا پاورپوائنٹ کھولنے کی ضرورت ہے۔

2 پھر یہ آپ سے یہاں ایک اکاؤنٹ بنانے یا پرانے ورژن کے ساتھ سائن ان کرنے کو کہے گا ، لہذا اسے نظر انداز کریں اور کلید دبائیں۔ میں لاگ ان یا اکاؤنٹ نہیں بنانا چاہتا۔

3 پھر آپ کو 25 ہندسوں کا کوڈ درج کرنے کا اشارہ کیا جائے گا اور پھر اوپر دی گئی چابیاں میں سے صرف ایک ٹائپ کریں۔

4 کلید داخل کرنے کے بعد ایکٹیویٹ بٹن پر کلک کریں اور چند سیکنڈ انتظار کریں ، پھر آپ کو پروڈکٹ ایکٹیویٹڈ نوٹیفکیشن نظر آئے گا۔

یہی ہے ، آپ مندرجہ بالا مراحل پر عمل کرکے پروڈکٹ کی کو مفت میں استعمال کرکے مائیکروسافٹ آفس 365 کو چالو کرسکتے ہیں۔ لیکن براہ کرم نوٹ کریں کہ ایکٹیویشن کے لیے انٹرنیٹ کنکشن درکار ہے ، لہذا آپ کو انٹرنیٹ کنکشن استعمال کرنا ہوگا۔

چونکہ یہ سب سے آسان طریقہ ہے ، تاہم ، زیادہ تر لوگ اسے استعمال نہیں کر سکتے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ بہت سے لوگوں نے ان کو آپ سے پہلے استعمال کیا ہوگا۔ اس مقام پر ، آپ کو پروڈکٹ کی کے بغیر آفس 365 کو فعال کرنے کے لیے نیچے دی گئی گائیڈ پر عمل کرنا ہوگا۔

ایم ایس آفس 365 کو پروڈکٹ کیز کے بغیر چالو کریں۔

صرف اس وجہ سے کہ میں نے پہلے ہی مائیکروسافٹ آفس 365 لائسنس کلید شیئر کی ہے ، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ یہ ہر ایک کے لیے کام کرے گا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ کتنے کمپیوٹر استعمال کیے جا سکتے ہیں اس کی ایک حد ہے۔ اس طرح ، آپ کو کچھ غلطیاں دیکھنے کا موقع ملے گا اگر کچھ دوسرے صارفین پہلے ہی یہ کلید استعمال کر چکے ہیں۔

اسی لیے میں نے یہ سادہ اور آسان ترین گائیڈ لکھا ہے جہاں آپ کو کسی چابی کی ضرورت نہیں ہے۔ اس سیکشن میں ، ہم آپ کے کمپیوٹر کو KMS سرور سے جوڑنے اور آپ کو لائسنس فراہم کرنے کے لیے اسکرپٹ استعمال کریں گے۔

نوٹ: اس عمل کے لیے انٹرنیٹ کنکشن درکار ہے ، یا آپ کو ایک غلطی کا پیغام نظر آئے گا۔ یقینی بنائیں کہ آپ پہلے انٹرنیٹ سے جڑے ہوئے ہیں ، پھر آپ اس گائیڈ کو پڑھنا جاری رکھ سکتے ہیں۔

مائیکروسافٹ آفس 365 کو پروڈکٹ کی کے بغیر چالو کرنے کے لیے ، صرف ان مراحل پر عمل کریں:

1. سب سے پہلے آپ کو اس لنک پر عمل کرکے ایکٹیویشن سکرپٹ کاپی کرنے کی ضرورت ہے۔ کی لیس آفس 365 کو چالو کریں۔

2. ڈیسک ٹاپ پر رہیں اور پھر خالی جگہ پر دائیں کلک کریں اور نئی > ٹیکسٹ دستاویز اور نام جیسا ہے اسے چھوڑ دیں (ہم اسے بعد میں تبدیل کریں گے)۔

3. اب آپ نے جو ڈاکومنٹ فائل بنائی ہے اس پر ڈبل کلک کریں اور اس سکرپٹ کو پیسٹ کریں جسے آپ نے پہلے کاپی کیا تھا۔

4. اسکرپٹ چسپاں کرنے کے بعد ، اوپر والے مینو سے فائل پر کلک کریں اور پھر بطور محفوظ منتخب کریں۔

5. اس سے ایک نئی ونڈو کھل جائے گی جہاں آپ سے اس کا نام ٹائپ کرنے کے لیے کہا جائے گا ، تو بس اس کا نام اس طرح رکھیں: آفس 365.cmd

6. اب واپس ڈیسک ٹاپ پر جائیں (یا جہاں بھی آپ نے اس فائل کو محفوظ کیا ہے) اور پھر دائیں کلک کریں۔ آفس 365.cmd اور بطور ایڈمنسٹریٹر چلائیں کو منتخب کریں۔

7. آپ سے تصدیق کے لیے کہا جا سکتا ہے ، اس لیے جب یہ نوٹیفکیشن ظاہر ہو جائے ، اجازت دینے کے لیے ہاں پر کلک کریں۔

8. اب سکرپٹ آپ کی مشین پر چلنا شروع ہو جائے گا اور پھر آپ سی ایم ڈی میں پروڈکٹ ایکٹیویشن کامیاب کی حیثیت دیکھیں گے۔

جب یہ نوٹیفیکیشن ظاہر ہوتا ہے ، اس کا مطلب ہے کہ آپ کی درخواست کامیابی سے چالو ہو گئی ہے اور آپ اپنے کمپیوٹر کو بند اور دوبارہ شروع کر سکتے ہیں۔ اس لانچ کے بعد مائیکروسافٹ ورڈ ، ایکسل یا پاورپوائنٹ اور یہاں آپ دیکھیں گے کہ اب وہ پروڈکٹ کی چابی نہیں مانگتا۔

پروڈکٹ کی کو استعمال کیے بغیر آفس 365 لائسنس حاصل کرنے کا یہ سب سے آسان اور آسان طریقہ ہے۔ اس کے علاوہ ، یہ مکمل طور پر محفوظ اور محفوظ ہے ، لہذا مزید فکر نہ کریں۔

ایم ایس آفس 365 ایکٹیویٹر

اب ہم آخری طریقہ کے بارے میں بات کر رہے ہیں ، ایم ایس آفس 365 کے لیے لائسنس ایکٹیویٹر کا استعمال کرتے ہوئے۔ جہاں تک ہم جانتے ہیں ، انٹرنیٹ پر پہلے ہی بہت سے ٹولز دستیاب ہیں جو کہ مائیکروسافٹ کی مختلف مصنوعات کو چالو کرنے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔

لیکن مسئلہ یہ نہیں ہے کہ یہ سب تازہ ترین آفس 365 کے ساتھ مطابقت رکھتے ہیں اور اس لیے آپ کو ایک ایکٹیویٹر کی ضرورت ہے جو اس کے ساتھ کام کرے۔ میں نے آن لائن مختلف ٹولز کا تجربہ کیا ہے لیکن ان میں سے صرف ایک کو بہت اچھا کام کرنے کے لیے ملا ہے۔

اس اینبلر کا نام مائیکروسافٹ ٹول کٹ ہے جو کہ استعمال کرنے کے لیے مکمل طور پر مفت ہے اور اس میں کوئی وائرس یا میلویئر بھی نہیں ہے۔ اسے ای زیڈ ایکٹیویٹر کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، لیکن انہوں نے چند سال بعد اس کا نام تبدیل کیا اور اب اسے ایم ایس ٹول کٹ کے نام سے جانا جاتا ہے۔

اگر آپ اس ایکٹیویٹر کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں تو صرف اس لنک پر عمل کریں: مائیکروسافٹ ٹول کٹ۔

نوٹ:

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ نیچے دیئے گئے اقدامات پر عمل کرنے سے پہلے ونڈوز ڈیفنڈر یا دیگر اینٹی وائرس ٹولز کو غیر فعال کر دیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس قابل کو مفت لائسنس کلید فراہم کرنے کے لیے بلیک لسٹ کیا گیا ہے ، لہذا اگر آپ اسے غیر فعال نہیں کرتے ہیں تو یہ آلہ خود بخود حذف ہو جائے گا۔

آپ ونڈوز 10 ، 8 ، 8.1 میں ونڈوز ڈیفنڈر کو غیر فعال کرنے کے لیے یہ گائیڈ پڑھ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، آپ کو تھرڈ پارٹی اینٹی وائرس ٹولز کا طریقہ خود چیک کرنا چاہیے۔

اب آپ مائیکروسافٹ ٹول کٹ کا استعمال کرتے ہوئے ایم ایس آفس 365 کو چالو کرنے کے لیے درج ذیل اقدامات پر عمل کر سکتے ہیں۔

سب سے پہلے آپ کو اس لنک کا استعمال کرتے ہوئے ایم ایس ٹول کٹ ڈاؤن لوڈ کرنا ہے۔ ایم ایس ٹول کٹ ڈاؤن لوڈ کریں۔

ایک بار فائل ڈاؤن لوڈ ہونے کے بعد اب وہ فولڈر کھولیں اور زپ نکالیں WinRar یا 7Zip کا استعمال کرتے ہوئے۔

یہ پھر وہاں ایک فولڈر بنائے گا اس لیے اسے کھولیں اور پھر اس پر دائیں کلک کریں۔ مائیکروسافٹ ٹول کٹ۔ exe۔ اور بطور ایڈمنسٹریٹر چلائیں کو منتخب کریں۔

آپ سے تصدیق کے لیے کہا جائے گا اور پھر۔ ہاں.

اب یہاں سے ایک سادہ ونڈو ظاہر ہوگی۔ دفتر آئیکن (جیسا کہ نیچے اسکرین شاٹ میں دکھایا گیا ہے)۔

اس کے بعد یہ آفس اور فی الحال ہدایات شروع کرے گا۔ چالو کرنا اوپر کے مینو سے.

ابھی منتخب کریں آٹو کے ایم ایس۔ ایکٹیویٹر/ٹول سلیکشن مینو کے تحت اور پھر۔ منظم کرنا۔ بٹن

اس میں چند سیکنڈ لگیں گے اور یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس مناسب انٹرنیٹ کنکشن ہے ورنہ زیادہ وقت لگے گا۔

انسٹالیشن مکمل ہونے کے بعد ، آپ انفارمیشن کنسول کے تحت اسٹیٹس چیک کر سکتے ہیں۔ آٹو کے ایم ایس کامیابی سے انسٹال ہو گیا۔

چونکہ ہمارے آلے پر کے ایم ایس سرور انسٹال ہے ، اس کا مطلب یہ ہے کہ پروڈکٹ بھی چالو ہے۔ آپ کسی بھی پروڈکٹ جیسے ایکسل یا ورڈ کو کھول کر اسٹیٹس چیک کر سکتے ہیں ، اور پھر فائل> اکاؤنٹس پر کلک کریں۔

اب آپ ایکٹیویشن اسٹیٹس کے تحت چیک کر سکتے ہیں اگر یہ کہتا ہے کہ ایکٹیویٹڈ کا مطلب ہے کہ عمل مکمل ہو گیا ہے۔ بصورت دیگر ، شروع سے ہی تمام مراحل پر عمل کریں کیونکہ آپ نے کچھ غلطیاں کی ہوں گی ، لہذا آفس فعال نہیں ہے۔

حل۔

اسی طرح ہم نے کام اور 100٪ قانونی مائیکروسافٹ آفس 365 پروڈکٹ کی کو شیئر کیا ہے۔ ان چابیاں کے استعمال سے آپ اپنی مصنوعات کو اپنی باقی زندگی کے مفت استعمال کے لیے فعال کر سکیں گے۔ میں نے ہر سیریز کو یہاں پوسٹ کرنے سے پہلے خود چیک کیا ، فکر مت کرو۔

اس کے علاوہ ، آپ کو کئی بار استعمال ہونے والی یا بند ہونے والی کلید کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے ، پھر آپ بغیر لائسنس کے آفس کو چالو کرنے کے طریقے پر عمل کر سکتے ہیں۔ یہ طریقہ بھی محفوظ اور آزمایا گیا ہے لہذا اگر آپ اسے کھو بیٹھے ہیں تو براہ کرم اوپر جائیں اور اسے بھی چیک کریں۔

نیز ، میں نے مائیکروسافٹ ٹول کٹ کے نام سے بہترین ایکٹیویٹر فراہم کیا ہے جسے ونڈوز اور ایم ایس آفس کے لیے مفت لائسنس فراہم کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ یہ آلہ استعمال کرنے کے لیے مکمل طور پر محفوظ ہے اور اس میں کوئی وائرس یا میلویئر نہیں ہے ، لہذا اس کو بھی آزمائیں۔

اگر آپ کو یہ گائیڈ پڑھنے کے بعد بھی کوئی پریشانی ہے یا کوئی سوال پوچھنا چاہتے ہیں۔ پھر براہ کرم ذیل میں تبصرہ سیکشن میں بلا جھجھک لکھیں ، مجھے آپ سے یہ سن کر خوشی ہوگی اور اس سوال کا جواب دینے کی پوری کوشش کروں گا۔

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published.